Jag älskar julen

2009-12-15 - 22:04:27

Jag har verkligen fått julkänsla idag. Det gillas!
Jag har jobbat på Ångsta skola och där har vi sjungit julsånger, tittat på treans luciatåg,
varit ute i snön och julpysslat på fritids. Ibland är det härligt att jobba. Jag älskar julen.
Jag ska bara fixa klart med de sista julklapparna, sen kan jag koppla av och bara njuta.

Nu sitter jag och Tony och kikar på Man United (dom leder med 2-0) och äter morötter, mums.
Det är så skönt att bara slappa i soffan och unna sig lite gott ibland. Det behövs!
Imorn kväll blir det andra bullar, då är det träning med The Land. Men det behövs också.

Pepparkakor som jag Alva och Nadia bakade.

(Ser ni Pipppi längst ner i vänstra hörnet?)

Ha det gött!

xoxo

hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0