Mer jul, ge mig mer jul

2009-12-17 - 19:59:01

Vilken underbar dag det har varit. Jag har hunnit med så mycket, sånt gillar jag.
Jag har jobbat, fixat de flesta julklappar, köpt en kjol till nyår, köpt gran och lite mer julsaker med mina sambos och pysslat lite på de sista julklapparna. Så skönt att ha allt fixat.

Nu ska vi snart klä granen och kanske tända en brasa i våran braskamin.
MYS på högfaktor är det är på södra gröngatan 25! Jag blir så lycklig av det!

Jag vill ha mer jul
ge mig mer jul
Jag vill ha mer jul
ge mig mer jul

Tusen stjärnor som tindrar
Glitter så långt jag ser
Av juleljus som glimmar vill jag ha mer!

Hoppas ni också har fått den där härliga julkänslan.



xoxo

hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0