Operation

2009-12-10 - 12:26:22
Idag har jag äntligen jobbat lite och nu vet jag nästan exakt hur jag ska jobba fram till de att jag åker, det känns skönt. Det blir mycket långa och jobbiga pass runt jul och nyår men det blir fina pengar! Jag säger som Emmy sa till mig, varje morgon tänker jag på dig och mig på stranden med en drink i handen, då klarar jag av att gå upp och jobba. exakt så tänker jag också. Och snart är vi där och då är varenda minut på jobbet värt.

Jag ska alldeles snart ta en promenad ner till sjukhus för min Anton har opererats idag,
för er som inte vet bröt han handleden i förrgår och idag ska det fixas till.
Jag hoppas jag hittar till uppvakningen och inte går vilse bland alla korridorer..

Imorgon väntar ett avsked, ett jobbigt avsked men förhoppningsvis väldigt fint.
Jag tycker ändå inte om begravningar, har gruvat mig för detta..
Men det är ett fint avslut och det känns som att det behövs.

Take care!

xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0