Snöstorm

2009-12-14 - 20:06:08
Idag har jag jobbat 6-14.40 på 118100, sjukt jobbigt men fina pengar.
Eftersom Alva och Nadia åkte på magsjuka ska jag jobba på Ångsta skola några dagar.
Hoppas bara att snöstormen är över tills imorgon, så jag kan vara ute lite med fritidsbarnen.
Jag tycker om att det kommer snö, det är mysigt men det får inte blåsa samtidigt,
då blir det mindre mysigt.. Men Julkänslan är på topp, har griljerat skinkan och bakat julgodis.
Och nu ska jag och Joanna snart pyssla och kika på lite film, det blir mys, mycket mys idag.

Jag har även hunnit med att prata med Emmy idag, vi har planerat lite till inför resan.
Det börjar verkligen närma sig nu, snart och det jul och på självaste julafton är det exakt en månad till jag åker ner till stockholm. Och de är ju snart julafton och en månad går ju jättefort så man kan ju verkligen säga att det inte alls är länge kvar, typ ingen tid alls. Hjälp!

Nu blir det armbandspyssel med miss Theland.


xoxo
hej

1 Kommentarer

jannice

jättefint ju! nu blev jag inspirerad och sugen jag med! :)

2010-01-10 / 13:52:56 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback