A good good night

2009-11-16 - 16:23:56

Helgen var toppen, jag laddar upp lite bilder en annan dag om jag orkar.
I så fall får dom berätta vad som hände, eller iallafall lite :)
Men kortfattat:
- Förfest hos Anna med laget, jätte mysigt
- Vitgården, mat, dricka, pris och dans, 5 av 5 toasters
- Efterfest, bastu och lekar, morgonbussen hem
Ni ser ju själva, helt klart en toppen dag/kväll/natt/morgon!

I söndags åkte Jannice hem, inge kul..
Men vi betämde en sak, vi ska träffas igen innan jag åker, så är det bara!!
Sedan låg jag i soffan hela dagen och tittade på 90210, riktigt nice.

Den här veckan ser ut att bli lönsam,
hittills har jag jobb 5 dagar, det gillar jag starkt.

Hörs snart igen, take care!

xoxo

hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0