Det känns inte som lördag.

2009-11-07 - 17:07:00
Idag är det lördag, men det känns verkligen inte som det.
Men det är ju för att jag jobbade natt. Och inatt ska jag jobba igen.
Men det känns ändå bra, jag tjänar ju pengar!

Den här veckan har varit mycket bra, jag har hunnit med att träna fem ggr.
Två löpträningar och tre gym, jag älskar verkligen att träna!
Jag hoppas jag har tid att träna lika mycket nästa vecka.

Nu ska jag titta på One tree hill och sen gå och jobba, till 03.00.
Men inatt jobbar Joanna också så vi har varandra, det är bra.

Imorgon är det farsdag, så glöm inte bort era pappor!

xoxo
hej

1 Kommentarer

maja

Hej Malin!

kommer du inte och tränar med laget innan du far?

kram

2009-11-10 / 22:41:35 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback