En nöjd tjej.

2009-11-14 - 00:43:42
Vilken dag det har varit, och inte vilken dag som helst.
Utan det har varit MIN födelsedag, och fredag den 13, men icke, inge otur för mig :)
Dagen har varit klockren! Älsklings Anton väckte min med frukost och massa ljus tända.
Sedan jobbade jag och kom hem och fikade med folk som står mig nära. Jätte trevligt!
Jag har fått massa helt underbara presenter och massor har sagt grattis.
Jag vill tacka alla, you rock my world!

Och vet ni vad, Jannice har kommit också!
Så nu är det en mycket nöjd tjej på numera 21år som säger godnatt!
Imorgon väntar nya äventyr med de bästa laget.

Nu har liten blivit stor..


xoxo
hej

2 Kommentarer

Monica

Ja jag hoppas verkligen att du hade en bra dag i går. Men du, jag trodde det var Nadja du hade satt in ett kort på! Ett gammalt på henne för jag såg ju att det inte var lika mycket hår som hon har nu! Haha, det är ju så kul att ni är så lika!

2009-11-14 / 20:41:45 /
Monica

Hahaha, jag visade Lena kortet, hon frågade: -Vem är det, är det Nadia?

2009-11-15 / 14:55:54 / http://monicaivarsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback