Ledig idag!

2009-11-30 - 14:15:14
Idag är jag leeeeedig, eller jag har inte fått nåt jobb idag, och inte imorn heller för den delen tyvärr... Men idag är jag barnvakt och det är ju ett jobb i sig, haha. Små trollen (Alva och Nadia) kom till mig vid halv 9 imorse och vi har hunnit med massa saker hittills. Vi har gjort stan, handlat en liten present till Tony och en adventsljusstake till köket och nu har vi precis bakat pepparkakor samtidigt som Carolas första julskiva spelas för fullt.
Alldeles snart ska vi tre smyga upp till Joanna för att baka lussebullar med henne. Och en sak till som får mig på bra humör, det är snöar!! Det är så himla fint ute!
JULMYS <3

Och vet ni, det är BARA 56 dagar kvar tills jag åker, hjälp vad tiden går fort!

xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0