Sundsvall

2009-11-26 - 22:55:56

Nu var det några dagar sedan jag skrev,
jag har helt enkelt inte haft lust att skriva och inte tid heller för den delen!
Men nu har jag några sekunder över till att berätta lite om de senaste dagarna.

Jag har jobbat, på Ångsta skola, som förövrigt känns som den bästa skolan ever.
Jag har varit och hälsat på pappa och Åsa i ås, pratat, träffat den släkten, 
 och hjälpt till med lite jobbigt stök som ska fixas nu efter allt de tragiska.
Och idag har jag varit med Joanna i Sundsvall heeeela dagen. Vi har shoppat!
Kommer dock hem lite fattigare men många fina saker rikare.
Köpte massa julmys pch lite nyttosaker på Ikea och sedan lite inne på Birsta,
t.ex ett par skitsnygga, höga pumps som fanns i 35, jag blev överlycklig!!
Tänk att man kan bli så glad över att få shoppa lite..

Imorn väntar träning, jobb, bio, luftslottet som sprängdes med mamma, Joanna och Josefin.
Jag känner på mig att imorgon kommer bli en bra, mycket bra dag och kväll.

Hoppas allt är bra, hörs snart igen!

xoxo

hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0