97 dagar

2009-10-19 - 13:36:01
Idag är det måndag, och jag har redan jobbat klart. jobbde bara kortdag idag.
Väldigt skönt för nu hinner jag pyssla, springa och kanske baka idag.

Men jag tänkte berätta lite om helgen,
I fredags när jag slutade åkte vi in till badhuset, mycket roligt!
Efter badhuset åkte jag till Anna för att kika på idol med några brudar,
det va mys och vi hann även med lite spel, en händelserik och bra dag.
I lördags åkte jag och Josefin in och tränade, en perfekt start på dagen.
Och i lördags kväll var vi ett helt gäng hos Tina, vi åt god mat, umgicks och bastade.
Igår blev det mest lugnt, jag tränade med Joanna, vi städade lägenheten,
men annars så satt jag Anton och Tony framför 'Las Vegas' hela tiden.

Och nu är det måndag som sagt,
och jag kan med glädje beätta att det bara är 97 dagar tills jag åker till Thailand/Australien.
Det är inte heller långt kvar tills jag fyller år, och vet ni, då kommer JANNICE hit!!

Det var allt jag hade att berätta just nu,
nu ska jag ta på mig löparskorna och bege mig ut och springa!

xoxo


Snart får jag känna sanden mellan tårna igen.

hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0