Det finns bara ett ord.

2009-10-27 - 16:23:37
Det finns bara ett ord för saker som du, och det är ondska! Hatar att vara förkyld.
Förkylningar är onda och dom slår alltid till när något speciellt ska till att hända.
Så är det i mitt fall nu!! Men jag ska göra allt för att vinna över förkylningen.
Jag SKA vara frisk på fredag, det finns inget annat, punkt slut.

Alva mår iallafall mycket bättre. Det är det positiva idag!

När jag är sjuk kan jag ju inte träna,
så nu ska jag baka bullar för att fördriva lite tid istället. Me like!

xoxo
hej

2 Kommentarer

nike

har alva varit sjuk ? :o



krya på dej !



xoxo

2009-10-27 / 17:25:57 /
JOOOOANNNNA

Bli frisk så vi kan träna snart. Hur går det med bullsen? Jag vet en till grej vi ska baka till din födelsedag, prinsessmaränger, alva&nadia kommer att älska dom :) puss

2009-10-27 / 18:18:31 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback