Happy Halloween!

2009-10-31 - 11:36:49
Idag är det den 31/10, alla helgons dag, 85 dagar kvar till Australien blir mitt hem för ett år.
Jag känner mig betydligt bättre i min förkylning och allt känns underbart.
Ikväll ska jag och några tjejkompisar på Halloween/inflyttnining/födelsedagsfest hos Andrea.
Det ska bli jätte kul och vi ska snart börja fixa, jag ska bara ner på stan en snabbis!

Halloween känns lite sorgligt på ett sätt i år också, det brukar vara min och Jannices högtid.
Fixa fest, klä ut oss och planera i veckor. Men i år är allt annorlunda.
Tur att Jankan kommer hit snart så vi får lite quality time!

xoxo

Jag och Jannice, Halloween 2007
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0