Host host

2009-10-29 - 16:10:00
Jag har överlevt jobbet, nu är det bara en dag kvar på Ångsta fritids.
Och imorn är det bara 5 barn. Det gillar jag starkt!

Idag har min onda hals gått över till hosta, hosta är det bästa jag vet.
Det är så skönt när det känns som att hela bröstkorgen ska sprängas.
Eller hur var det nu igen, JAG HATAR HOSTA!
Men det känns iaf som att febern är borta och det är jag glad för!

Min dag började inte topp idag.
jag vaknade och trodde att det var mitt i natten, kollar på klockan,
och ser till min stora fasa är den 05.40 och min buss går 05.55 från busstorget.
Så jag rusar runt som en yr höna, slänger på mig kläder, packar lite saker
och börjar springa mitt fortaste ner mot bussen. puh! ingen kul start på dagen.
Men nu är jag är hemma igen och har bestämt mig för att bara ta det lugnt,
jag ska lägga mig under en filt framför gossip girl och sen ska jag ligga här hela kvällen!
Det låter som en toppen eftermiddag/kväll i mina öron.


Hoppas att ni alla mår bättre än mig,
hörs snart igen!

xoxo

hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0