Imorn är det äntligen fredag!

2009-10-22 - 14:55:28
Nu ska ni få höra, imorn är det äntligen fredag.
Det är inte en vanlig fredag, utan imorn ska jag, Anton och Benne ta flyget till huvudstaden.
Och därifrån tar vi ett tåg till Eskilstuna, och där ska jag få träffa min Jankan!
Som jag har längtat efter henne, och imorn ska jag få se hur hon bor och mysa med henne.

På lördag åker alla vi + Janton till Stockholm för att gå på stan (iaf jag och Jankan),
möta upp Viktor och på kvällen blir det konsert, MUSE! Ska bli otroligt kul!
Det var det jag hade att säga om helgen, läääääääääängtar, tur att det är fredag imorn!

Tänkte berätta att jag tog svininfluensavaccinet i tisdag,
jag fick feber igår men som tur är har det redan gått över!
Men jag har fortfarande väldigt ont i armen, kan knappt klä på mig.
Så hoppas verkligen det försvinner till på lördag då jag och Jannice ska shoppa, haha.

Sköt om er!
xoxo

För vi är bäst
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0