Tttttorsdag

2009-10-15 - 14:06:04
Idag är det torsdag, en dag kvar till helg alltså.
Jag och Anton ska snart iväg och springa och sen köra lite styrka. jag gillar't.
Men det känns skönt med helg snart, och jag ska förhoppningsvis vara ledig i helgen.
Vi får se om jag kanske tar på mig nåt jobb på söndag, har inte bestämt mig än!
Pengar behövs ju alltid men jag känner att jag behöver vara ledig också.
Hade tänkt att träna lördag och söndag också.. Men jag får se hur det ser ut med jobb och ork.

Men imorgon ska vi göra en rolig sak.
När jag har slutat vid 13.30 drar jag och Anton på badet med Nadia och Alva m.m.
Ska bli super kul, va så längesen jag var där. Alltid kul att få leka av sig lite :)
Efter badet blir det filmkväll med brudarna från fotbollslaget, mys.

Nej nu ska vi sticka iväg i det skönt oktobervädret!
Sköt om er.

xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0