äntligen fredag

2009-09-18 - 18:31:02

idag är det fredag, efterlängtade fredag..
jag har jobbat till 17.40 och nyss kommit hem, precis satt på ett avsnitt av min, för tillfället, favoritserie 'true blood'! det konstiga är att jag kan inte direkt på rak arm säga vad som är så bra med den. den är lite konstigt.. men jag gillar den skarpt!!

men just nu så längtar jag tills ikväll. för då ska nämnligen jag och min kära mor på bio, såklart på 'flickan som lekte med elden'. jag tror verkligen den är toppen bra, som boken.
och mamma behöver detta, hon fick ett tragisk besked idag på jobbet, så jag hoppas bion kan få henne på lite glada tankar, om än bara för några timmar.

sen efter det ska jag ladda inför morgondagen, jobb och sen maaaaaaatch!

xoxo

hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0