jag kan inte fatta det

2009-09-17 - 14:04:35
det är sant, det är verkligen sant. jag kan inte fatta det. jag ska verkligen åka till australien, brisbane i ett helt år. eller det är till och med längre än ett år. och jag ska plugga, plugga något som jag verkligen har intresse för, graphic design! det är för bra för att vara sant..
ska jag vakna upp snart och inte veta vad jag ska göra, så som jag kände för bara någon månad sen? nej jag kommer nog inte vakna upp, för jag är vaken och lever min dröm. 
jag måste nog bara säga det några gånger för att förstå det. jag ska till australien och plugga, jag ska till australien och plugga, JAG SKA TILL AUSTRALIEN!

och inte nog med det, innan jag och emmy åker till australien ska vi åka till thailand i två veckor. två underbara veckor, med sol, bad och uppladdning inför brisbane. living the dream, som sagt.

men såklart kommer jag sakna alla här hemma, men jag åker ju inte än, så vi får ta reda på dom månaderna som är kvar nu innan jag åker..


xoxo 
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0