Helg helg helg

2010-04-30 - 01:08:51
Igår fick vi helg igen, känns som jag skriver så varje dag för veckorna går så fort! Helg, helg, helg hela tiden. Men jag klagar inte, haha. Den här veckan har vi som sagt börjat nya kurser och det känns nu att grafisk design börjar komma igång. Nu jobbar vi i indesign och photoshop varje dag och jag älskar det! I indesign ska vi göra ett newsletter på tre sidor, skriva en rapport och göra en mexikans kokbok, det är våra assessments. Och photoshop ska vi göra ett fotomontage och en framsida till våran portfolio. Jag längtar tills vi sätter igång med allt det. Men först måste vi lära oss programmen bättre så på lektioner gör vi massa activities. Nu är vi lediga till på tisdag, måndag är public holiday här nere, jippi!

Vad helgen kommer erbjuda är lite osäkert. Men idag ska vi in och titta på lägenheten som vi förhoppningsvis kommer få ta över i juli. Sen ska vi gå en sväng på stan (jag har hittat dö läckra skor igår som jag måste prova idag igen) och sen ska vi kanske till Fridays och dansa ikväll.

Igår började jag pilla lite på min nya bloggdesign, som snart ska komma upp. Det är jätte kul att sitta och fixa, jag blir helt fast i det. Så snart kommer ni få se det :)

Här kommer lite bilder som jag inte visat förut (tror jag) en mix från lite av Brisbane, Byron och Straddie :)


Ha en bra helg så hörs vi snart igen!
xoxo
hej

1 Kommentarer

Carin

Nej jag är ju inte blek på den bilden. Inte alls. Haha. Läser mallans blogg på väg till jobbet på en proppfull spårvagn. Livet är underbart :) hoppas allt är bra med dig! Puss o kram

2010-05-06 / 08:23:19 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback