Homework

2010-04-19 - 13:23:37
Idag var vi i skolan i cirka 20 min sedan fick vi åka hem och jobba hemma. Jag har känt mig lite hängig i helgen och imorse hade jag ont i halsen så det va skönt att vi fick jobba hemma. Jag har pluggat nästan hela dagen, förutom när jag tog en break i nån timma för att latja lite fotboll med Jack, man behöver en paus för att kunna fortsätta koncentrera sig.. Imorgon är det exam i WHS och inlämning av sista uppgiften i typography. Så kvällen (det lilla som är kvar innan jag kommer somna) kommer bestå av att plugga det sista. Jag längtar tills på torsdag då allt är inlämnat och blocket är över.

Här ser ni mina nya fotbollsskor och mitt skrivbord och säng som är täckta med homework..


xoxo
hej

1 Kommentarer

Jannice

Du är så duktig gumman! Plugga på! :)Och super roligt att du börjat spela fotboll ju, man klarar sig inte utan! PUSS

2010-04-19 / 15:41:44 / http://coloursofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0