Kom igen nu Barca!

2010-04-28 - 14:23:07
Idag var vi i skolan hela långa dagen, kom hem och det började bli mörkt!! Inte jätte kul men idag har varit en riktigt rolig dag i skolan. Började med Indesign lektion med Melissa, sen började vi vårat nya ämne. Det verkar sjukt sjukt sjuk kul, photo imaging (Malin H, du skulle älska det). Jag orkar inte berätta mer om det ämnet nu, mer än att vi kommer jobba i photoshop hela tiden vilket kommer blir grymt.

Jag och Emmy har haft en toppen mysig kväll. Vi sprang våran vanliga runda, sedan åt vi middag, chilli con carne. Efter det tog vi en promenad till Coles och handlade New Moon (vi fick den gratis). Sedan gjorde vi morötter, gurka, celleri och dipp, tände ljus och mös i soffan framför våra favorit killar. Bästa kvällen på länge.

Nu ska jag hoppa i säng, drömma mig bort och sedan vakna kl 4.30 för att dra mig upp och sedan gå sovandes till mina fotbollsvänner och heja på Barca, kom igen nu Barca!

xoxo
hej

1 Kommentarer

Malin Håkansson

Hejje!

Vad spännande de låter... jag vill oxå! Du får sälja privatlektioner när du kommer hem!!! Väntar med spänning på att se dina nya färdigheter här på din blogg!!

Kram Malin

2010-04-29 / 15:27:00 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback