Vilken kväll det blev!

2010-04-23 - 08:24:40
Igår åkte vi som jag berättade in till city och till "Mats karaoke bar". Det var inte direkt mycket folk där men vi var ju ett helt gäng så vi gjorde festen kan man säga. Jag sjöng inte, det ska mycket till innan jag ställer mig och sjunger vill jag lova. Men dom andra gjorde succe! Killarna sjöng, brudarna sjöng BSB och Carin ägde hela stället då hon sjöng duett med en random kille. haha! Vilken kväll det blev. Nisse har filmat och jag lovar, filmerna kommer komma upp på bloggen när jag har fått dom av honom.

Ikväll är det Carins sista kväll här, snyft! Vi ska laga tacos med gänget, spela skippo och bara umgås hela kvällen. Det som suger är att Emmy inte kan vara med oss för hon jobbar..

Ni får se en bild från Byron Bay så länge, här fick vi påskägg av Stefan och Martin.


xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0