Zzzzlatan

2010-04-21 - 01:38:59
Ni anar inte hur trött jag är just nu. Klev upp kl 4.45, sprang över till unit 19, där var det kolsvart, men två fotollsgalningar hoppade snabbt upp pch matchen började. Matchen började bra, mycket bra. Men sedan hände nåt? Var det Barcelonas 14 timmar i en buss som stoppade dom, eller hade dom inte viljan? Nåt var det iaf. Så Barca, om jag ska kliva upp mitt i natten nästa match mot Inter, då är det skärpning som gäller!

Nu har jag precis vaknat igen, la mig och sov i två timmar efter matchen. Skönt med sovmorgon.. Nu ska vi snart ta bussen i det underbara vädret, eller hur var det nu igen, det ÖSregnar och är säkert kallt. Kallt för mig som har vant mig vid 30 grader och sol. Det märks att det börjar bli höst här down under. Men nog om vädret. Idag måste jag prestera på lektionen om jag ska få någon sömn i natt. Så nu blir det frukost och sen börja koncentrera mig på mina logos!



xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0