Ads

2010-08-25 - 06:08:48
Idag gjorde vi ungefär inget i skolan. Vi hade en lektion och på den gjorde vi en tråkig activity. Sen slutade vi för dagen.. Kändes ganska onödigt att vara där idag, men men.. Nu sitter jag hemma och pluggar lite. Creative advertising. Försöker hitta dåliga reklamer, ads, som jag kan re-designa. Det är svårare än man tror. Och det är tråkigt att sitta och kolla på massa dåliga ads så jag spenderar mesta delen av tiden att söka på smarta och suveräna ads, det är mycket roligare. Finns så sjukt mycket coolt, smart och genomtänkt, jag blir helt mållös. Men nu måste jag väl fortsätta leta dåliga ads som jag forthöppningsvis kan göra bättre :)

Här en några som jag fastnade för, sjukt smarta.


xoxo

hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0