akuten

2010-08-31 - 05:03:11
Ja så det blev ett besök till akuten igår. Jag mår bättre nu, mycket bättre så bli inte oroliga! Jag ska ta det från början. Igår kändes det inte alls bra, det började kännas som i lördags då jag hade sjukt ont i magen (kan vara värsta smärtan jag varit med om) så vi bestämde oss för att åka in till akuten. Världens bästa Emmy hängde med och Igor var så snäll att skjutsade oss! Väl där inne började väntan, som vanligt på akuten. Men efter inte allt för länge fick jag träffa en sjuksköterska som gav mig smärtstillande (blev yr och illamående men smärtan försvann) och frågade massa frågor och hon berättade vad som skulle hända under kvällen/natten. Dom tog massa prover och efter några timmar fick jag dropp. Dom började ge mig antibiotika och efter ett tag berättade dom att jag hade fått kidney infection.. Dom ville först behålla mig över natten men jag ville verkligen inte det och efter lite övervägan fick jag sitta kvar för att få medicin i ca två timmar. Och efter 6 timmar sammanlagt fick jag åka hem, LYCKA!

Nu mår jag mycket bättre, lite ont fortfarande men jag hoppas det kommer bli bättre och bättre hela tiden! Har fått medicin som jag ska ta i 7 dagar.. Så nu ska smärtan boooooort! Det va så himla skönt att sova i natt utan att ha ont, jag behövde dock gå och kissa hela tiden eftersom jag fått dropp.

Nu har tjejerna kommit hem från skolan, jag och Ymme ska kika film och äta godis :)

Gunilla Larsson var på sjukhuset igår (dom kallade mig Gunilla hela tiden)


xoxo
hej

2 Kommentarer

Anna

Lilla vännen va jobbigt för dig! Nu håller jag verkligen tummarna för att det vänder och att du är frisk snart. Kramar i massor./Anna

2010-08-31 / 07:51:03 /
Johanna

Åh mitt hjärta hoppas verkligen att du kryar på dig snabbt och blir frisk! Önska att jag var hos dig, <3

2010-08-31 / 20:45:28 / http://johannaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback