Fredagen den 13

2010-08-14 - 02:07:08

Dagen börjades med en springtur längs den (jag säger det igen) underbara Brisbane river. Solen gassade och det var otroligt härligt. Efter lite gröt och en dusch tog jag mitt pick och pack och gick ner till våran pool. Där sov jag lite, läste lite bok och tidingar och bara njöt av solen och värmen. Efter någon timme komm även Emmy och Sanna och gjorde mig sällskap.


På kvällen bjöds det på förfest hos oss, sedan gick vi till ett ställe som heter Exchange. Där väntade ett helt gäng med svenskar och våra sjukt roliga lärare. Vi skulle nämligen ha lite hejdå kalas för Matilda, My, Niktia, Elinor och det gänget som nu är klar med sitt år här. Jättetrevlig kväll med massa skratt, dans och såklart ömma fötter.

 

Nu ska jag packa väskan med lite frukt och gå ner till poolen, inte ett moln på himlen idag heller! Kan man annat än älska Australien?

 

Här kommer lite bilder från vårat preparty!

 

xoxo

hej

1 Kommentarer

mamma

Vad härligt du har det Malin! Vi är så glada för din skull, att allt går så bra i skolan och att du trivs så bra. Det värmer verkligen mammas hjärta!

Många kramar till dig och Emmy. Vi älskar dig!

<3<3<3<3<3

2010-08-14 / 16:58:34 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback