HELG IGEN

2010-08-26 - 06:59:05
Så var det helg, IGEN! Jag verkligen älskar vårat schema just nu. Jag njuter! Idag på skolan gjorde vi klart den tråkigt uppgiften som vi började med igår, fixade klart business card, letter head och logga till företag X och lämnade in det. Sedan hann vi inte med så mycket mer, hade ju bara lektion mellan 8-11. Eller jo, jag har hunnit springa på toaletten och kissa cirka femhundraelva ggr.

Efter skolan besökte jag mina vän doktorn, tog prover och förhoppningsvis får jag svar på dom imorgon så jag få medicin imorgon. Det är inte kul att kissa blod, inte för fem öre..

Nu ska jag vila en sväng innan jag ska försöka ta med mig min bladder infektion ut på en springtur. Sköt om er, sitt INTE i blöta kläder en hel dag för då slutar ni som mig! Men sånt man får ta när man vill bada i havet..

Här är bildbevis på att vi visar vart vi kommer ifrån när vi är på stranden, GO SWEDEN!



xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0