kidney stone

2010-08-30 - 09:12:59
Jaha, det var inte urinvägsinfektion som orsakde mina smärtor. Dom tror att det kan vara njursten så nu jag varit iväg på röntgen och väntar på provsvar igen. Feber, mag och rygg ont och ont när jag kissar känns som en vardag nu. Men provsvaren ska tydligen komma imorgon. Men det kan bli så att det blir ett besök till akuten om det är så att jag får en smärtattack inatt. Nu ska jag försöka sova och hoppas att smärtan försvinner och att jag kan gå till läkaren imorgon istället för ikväll/inatt!

xoxo

ps. Tur att jag har världens bästa vänner som tar hand om mig här ds.
hej

3 Kommentarer

Monica (Kusin)

Men det var då attan vad du råkar ut för saker! Hoppas det går över fort när du får hjälp!

Håller med om att det är tur och skönt att du har såna bra vänner som tar hand om dig!

Kram!

2010-08-30 / 11:09:08 / http://monicaivarsson.bloggspace.se
Cissi Helmersson

Åh men malin!! Krya på dig. Hoppas du blir frisk och att du har det bra i övrigt:) Saknar dig! Puss<3

2010-08-30 / 13:15:18 /
Åsa och Pappa

Ja, det känns jobbigt att inte finnas där för dig, vi väntar och väntar på besked.....kramar

2010-08-30 / 14:48:54 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback