här kommer alla känslorna på en och samma gång

2010-08-23 - 10:36:06
Måndag igen och känslorna bara svallar över. Hemlängtan, ångest, saknad, lycka, glädje, sorg, stress, ja jag kan nog inte ens namnen på alla känslor jag känner just nu. Men jag ska försöka stänga in alla och leva i nuet. Jag har det ju så underbart så jag borde inte känna massa negativt men ibland sväller det över och allt kommer till ytan. Så får det vara ibland när man har varit hemifrån i 7 (!!!) månader. Men nu ska jag försöka fokusera på mitt liv här, på skolan! Vi har dock inte mina favorit ämnen just nu men det har ju bara gått en vecka än, det kanske ändras!

Ikväll ska jag och Ymme ha lite kvalitetstid. Var ett tag sedan nu och vi måste passa på innan allt stress med alla assessments börjar. Vi ska lägga ansiktsmask, göra fruktsallad och kika på film. MYS på hög nivå! Och nästa block ser tydligen inte alls ut som detta, 8-5 dagar väntar så därför passar jag på att njuta fullt ut av vårat underbara schema nu :)

En av stränderna i underbart fina Coolangatta


xoxo
hej

1 Kommentarer

Pappa o Åsa

Vi saknar dej jättemycket <3<3. Det är super att du har det så bra. Vi är så glad för din skull att du tog den här chansen men nu har vi äntligen kunnat börja med nedräkningen åt rätt håll :-)

Är det något specillt som du vill ha skickat till dig? Kramar i massor

PS tack för kortet

2010-08-23 / 22:44:40 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback