SLIT GER RESULTAT

2010-08-24 - 02:34:21
JAG ÄR BÄST. Jag är så himla lycklig. Jag fick FULLPOTT förra blocket. Vi har fått våra betyg och jag fick 5or på alla assessment och det är lika med PD i båda kurserna. Jag är lycklig, stolt och framför allt jätteglad över att jag la ner all tid och möda förra blocket, för nu får jag min belöning! Det var allt jag hade på hjärtat idag, en superglad Malin ska nu gå hem, kanske gå ner till poolen och njuta av dom här betygen och imorgon ska jag ta tag i assessment 1 i creative advertising! (Jag ska försöka komma ihåg att lägga upp bilder på det jag gjorde förra blocket, jag har lagt upp lite men ska lägga upp allt igen.)
.
xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0