vilken natt

2010-08-29 - 10:55:08
Fredagen var otroligt kul. Kan väl säga att vårat motto var "man lever bara en gång" och "livet är för kort för att ha ångest". Det får summera kvällen, bilder kommer när jag orkar.

Igår var en riktigt slappar dag,
poolen och film var nyckelorden. På kvällen drog vi till beach house för att säga hejdå till några svenska kompisar. Kände mig inte alls bra så när dom andra drog vidare till the valley gick jag hem. Och där kom attacken. Magont, aldrig haft så ont. Tur att världens bästa Skalet kom hem och tog hand om mig. Citron vatten, tranbärsjuice, apelsin jucie, vatten, vatten och vatten tvingade hon i mig och jag kände mig lite bättre efter nån timma och somnade av utmattning. Men en sak var säker, det var nära ett besök på akuten. Nu mår jag lite bättre men det första jag gör imorgon är att ringa läkaren och kräva att få medicin, även om mina provsvar inte kommit!!

xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0