shark bait

2010-12-27 - 11:48:57
SOL idag också, LYCKA. Klev upp kl 7 för att köra lite intervall träningen, vilket fick mig att sakna fotbollen. Men efter lite svett ocg tårar var det dags för poolen hela dagen, bollspel, glass och chill. Sedan blev det en snabbis till gymmet, god middag och nu sängen. För imorgon händer det grejer så måste vara pigg.

Imorgon ska vi ta den här resan ett steg längre. Vi ska kl 7.00 imorgon bli upphämtade för att åka in till Cairns (vi bor 20 min utanför just nu, plam cove om ni vill googla). Där ska vi ta en båttur ut till det yttre barriär revet för att snorkla och göra två till stopp för att DYKA. Vi ska kan man säga nästan bli shark bait, NEJ DÅ, skoja bara men lite nervös är jag kan jag erkänna, efter alla historier vi fått höra av alla som bor här. Men förhoppningsvis ska vi klara alla tester, hålla oss ifrån hajarna och att alla stormar håller sig borta. Håll tummarna för oss :)

Så nu dags för sängen men först lite serie, Modern family (hett tips om ni inte sett den, grymt skoj).

xoxo
hej

1 Kommentarer

My Hansson

Jag hade en 2-3 meters haj efter mig när jag snorklade där fick jag veta av personalen sen! Jag hade bara ögonen framåt med kameran i högsta hugg, mamma höll på att döda mig när hon fick reda på det haha ;P Hoppas ni har det bra och tar vara på den sista tiden :D kram!

2011-01-01 / 00:43:36 / http://myhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0