1000 ord

2010-02-18 - 11:17:22
Jag och Emmy har precis försökt skriva våran uppsats. Den ska vara om grafisk design och ska innehålla 1000 härliga ord. Men det går inte så mycket framåt just nu. Jag har skrivit 600 ord och nu är det stopp. Får se om jag kommer på nåt mer vettigt att skriva, annars får det vara 600 ord, punkt slut.

Skoldagen idag har gått bra. Vi har haft drawing heeela långa dagen och mina skills blir inte så mycket bättre tror jag. Idag har vi ritat hus, pyramider och cylindrar i two point perspective. Vi har även försökt oss på att rita grapes och en water can, inte det lättaste kan jag berätta, speciellt inte när man ska skugga och hålla på. Men som jag skrev förut, vi gör vårat bästa, det är väl det som räknas (?) antar jag.

Dagens kommit fram till:

-  Man blir inte bra på att rita över en natt.
-  Vi har roligt i skolan, speciellt när vi är spralliga och har "ants in our pants".
-  1000 ord är mer än vad man tror.
-  Jag vill spela fotboll.

xoxo
hej

2 Kommentarer

mamma Marie

Är er lägenhet i två våningar eftersom ni går ner till Emmy? Kramar

2010-02-18 / 21:04:15 /
My

Ha en massa bilder och bildtexter ;) det drog ihop ca 200 ord för mig, haha. Prata med Johan om fotbollen :D Dom spelar i en klubb här brevid genesis och det ska starta igen om någon månad enligt Bo :)

2010-02-19 / 07:29:20 / http://mybrisbane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback