En månad

2010-02-25 - 00:48:15
Idag är det en månad sedan jag lämnade Sverige. Det känns fortfarande overkligt att jag inte ska komma hem på över ett år. Men jag vet att jag har gjort rätt. Jag älskar att vara här nere, jag trivs som fisken i vattnet :) Så jag får se till att tjata på er där hemma om att ni får komma hit och hälsa på mig istället för att jag ska komma hem tidigare, haha!

Igår va en jätte bra dag. Skolan va sådär, rita en hel dag tar på krafterna. Men efter skolan väntade Mats och vi begav oss till tågstationen för att åka till puben där han spelade. (Mats är en kompis till Emmy som är trubadur). Det var jätte mysigt att sitta där och lyssna med en Smirnoff ice i handen, jag älskar min vardag här nere! Och Mats var verkligen jätte duktig. Jag tror Emmy filmade lite som jag kanske kan lägga upp här på bloggen sen. Hon tog iaf bilder som jag lägger upp när jag har tid.

Nu måste jag springa till bussen, vill inte komma försent till lektionen!

xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0