Onsdag

2010-02-17 - 10:32:50
Så var en dag till avklarad. Idag har vi fått vårat art kit, jag är så usel på att rita så det är helt sjukt. Idag har vi tränat på one point perspective, two point perspective och shade. Jag och Emmy är inte direkt bäst i klassen, våra drawing skills behöver utvecklas kan man lugnt säga! Men vi gör vårat bästa och det är ganska kul :) Jag ska försöka skriva lite på min uppsats om grafisk design också, jag har skrivit 280 ord och det ska vara 1000 ord så jag har massa jobb kvar, men den ska inte vara klar förrän tisdag så jag har ju tid på mig! 

Dagens kommit fram till:

-  Morgondopp i poolen är en otroligt bra start på dagen.
-  Att rita är sjukt svårt!
-  Sex and the city kan bli beroendeframkallande.



Nu blir det sex and the city med Emmy och Shannon!
Take care

xoxo
hej

3 Kommentarer

Caro

Har lånat första säsongen av Frida som lånat den av ngn annan ;D

2010-02-17 / 14:03:03 / http://kaninkakka.blogg.se/
S

Hej!

Ni ser ut att ha det riktigt bra! Skulle du inte skulle berätta om hur ni gjorde för att ta er iväg? Hur ni hittade skola, boende osv?

2010-02-17 / 17:18:46 /
Malin

Vi fick veta om det här skolan genom Emmys kompis som också har gått samma utbildning. Men jag vet att dom svenskarna här nere har hittat den här skolan genom ibs! Vi gick genom språkpunkten för att anmäla oss till skolan, språkpunkten är jätte bra. Sen hittade vi boendet genom språkpunkten men vvi bokade det själv så jag och Emmy fick bo tillsammans :) hoppas du fick svar på några frågor!

2010-02-17 / 22:07:11 / http://malingunillalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback