Sanna vänner

2010-01-16 - 08:39:42
'Sanna vänner har man kvar när dom andra har gått, sanna vänner kan man alltid lite på'
Och exakt så känner jag just nu. Jag älskar mina sanna vänner som alltid stannar kvar.
Som aldrig gör mig besviken och alltid ställer upp. Jag har haft så tur, jag har sanna vänner.

Jag har haft många vänner genom åren, vissa växer man ifrån eller nåt annat händer.
Men så finns dom som orkar med, som finns där när allt känns svårt och det är guld värt.

Det kommer vara så grymt svårt att lämna er nu när jag åker till Australien.
TUR att vi är två som åker, min sommarkompis Emmy och jag.
Det kommer bli toppen, vi har faktiskt känt varandra sen vi var 6 & 7 år.

Jag vill bara säga TACK till er som vet att ni är en av mina sanna vänner!

xoxo

ps. nu är det 8 dagar kvar tills vi sitter på planet mot varmare breddgrader ds.
hej

1 Kommentarer

Monica

En fin hyllning till dina vänner!

Kram!

2010-01-16 / 10:44:49 / http://monicaivarsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0