Sista dagen

2010-01-24 - 12:32:05

Idag är min sista dag i Sverige på 13 månader, det känns så overkligt.
Jag sitter och lyssnar på Tony när han spelar piano och sjunger, så himla konstigt att min vardag kommer bli så sjukt annorlunda nu. Jag kommer sakna allt så himla mycket, enkla saker som att bara gå upp och äta frukost med mina sambos, kunna åka till mamma och leka med Alva och Nadia, spela fotboll m.m. Men det kommer bli ett äventyr utan dess like, jag längtar till allt de lika mycket som jag kommer sakna allt och alla.

Har gråtit massor i flera dagar nu och idag kommer inte bli annorlunda. Ögonen svider redan och kl är bara halv 1. Jag har en riktigt jobbig dag framför mig men också en bra dag som jag ska ta vara på. Ska ner på stan snart för att fika med mamma och gänget och ikväll väntar avskedsmiddag hos pappa och Åsa.

Ett år kommer gå fort, snart är jag på hemmaplan igen!



xoxo

hej

2 Kommentarer

Kristina

Ha det så superbra Malin! det förtjänar du! kram!

2010-01-24 / 21:06:29 /
Sofia

Ha det så himla bra Malin!

Och ha skoj! :D

2010-01-24 / 21:52:08 / http://sofiarebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback