min start på dagen

2010-07-20 - 00:00:52
Nu har jag precis ätit två knäckemackor med avokado på. Mina sista knäckemackor från Sverige, nästan lite sorgligt. Men får be mamma skicka ner nya när hon skickar nästa paket :) Nu ska jag bara vänta några minuter innan jag ska ta på mig mina springskor, som jag numera måste lappa ihop innan jag beger mig ut och springer. Dom har nämligen gått sönder i hälen, så jag måste lägga en bomullsbit där, haha. Det är nog dags för ett par nya inom kort! Aja nog om det, jag ska ta en härlig morgon springtur längs riverside, in i botaniska trädgården och sen hem igen för att besöka vårat gym och köra lite armar. Sen är det skola till 5. Det var ungefär vad min dag kommer innehålla :)

xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0