SORRY

2010-07-27 - 04:41:10
Förlåt för mitt förra inlägg. Blev bara så himla less på att allt går så fel. Jag trodde verkligen att jag skulle få ett bra besked av läkaren, det kändes så. Så fick jag inte det och hela världen rasade för ett tag. Tur att Ymme just kom in genom klassrumsdörren och märkte direkt att det var något fel och drog med mig ut. Hon peppar bra, tacksam som tusan för att hon är här. Men även dom bästa orden, dom peppande orden hon säger får mig inte att känna mig bättre. Jag måste fortfarande åka till läkaren den här veckan, ta mer prover och vänta igen. JAG HATAR ATT INTE VETA vad det är som händer med mig, med min kropp.. Jag vill veta, jag vill ha kontroll.. Mamma, pappa, ALLA mina nära och kära, håll tummarna för mig!
.
Nu sitter jag i skolan, har precis skrivit ut alla mina förpackningar. Ska snart gå på lunch och då går jag hem. Vill inte vara i skolan när jag inte mår bra. För mycket tankar som snurrar. Min lärare förstår, och han vet att jag ligger bra till, ligger före min planering så det är lugnt. Jag ska bygga mina förpackningar och fixa med min visual report hemma.
.
Hoppas att jag snart kommer vara mer positiv så det blir roligare för er att läsa och följa min blogg. Det måste vända snart, snart måste jag ha turen på min sida!
.
xoxo
hej

5 Kommentarer

Monica (kusin)

Håller tummarna så de vitnar! Tur du har kompisar som tar hand om dig när du mår dåligt!Och som SER genast när något inte är bra!

Kram till er båda!

2010-07-27 / 08:55:01 / http://monicaivarsson.bloggspace.se
tina

jag håller tummarna!

2010-07-27 / 09:31:57 /
Joanna

Mitt lilla hjärta. Jag hoppas och vet att det blir bättre snart, lovar. Tänker på dig och önskar att jag vore där du är. PUSS!

2010-07-27 / 13:39:45 / http://bakeoholic.wordpress.com
j

Hoppas d mesta blir bättre snart!

2010-07-27 / 13:56:09 / http://johannasrosavarld.blogg.se/
lucke

fin header :D

2010-07-27 / 14:22:39 / http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback