The weekend

2010-07-19 - 12:16:05

Så var det måndag igen och helgen är redan över. Den här helgen hade vi 4 dagars ledig och jag har kanske aldrig varit gladare över det. I fredags var jag och Emmy helt slut efter all tid och ork vi hade lagt ner på att bygga och fixa våra vinförpackningar. Men vi blev nöjda tillslut iaf. Men som sagt var vi trötta i fredags så under dagen tittade vi på film och entourage hela dagen. På kvällen gick jag, Emmy, Katta och Charlotte med Charlottes föräldrar och visade dom Cloudland och tog ett glas vin där.

I lördags tog vi det bara lugnt också, jag oss Emmy tog med och picknick till botaniska trädgården och la oss där och njöt av värmen och av solen. Solen som faktiskt börjar bli mycket varmare nu, jippi! Efter den härliga dagen åkte jag iväg och kikade fotboll och sedan blev det en lugn lördagskväll.

I söndags var det dags för brasiliansk bbq för en av brassarna, Daniel, fyllde år. Så jag hjälpte till med att stöka hemma hos dom och på eftermiddagen/kvällen firade vi honom. Bilderna får tala för hur det var!



Det var allt jag hann med idag. Nu ska jag tända ljus, fixa en film och vänta på att Emmy ska komma hem så ska vi ha en myskväll tillsammans (som alltid jag vet, haha).

xoxo

hej

3 Kommentarer

Joanna

Jag saknar dig så himla mycket, hjärta.

2010-07-19 / 14:09:58 / http://bakeoholic.wordpress.com
Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Vilka härliga bilder! :D

2010-07-19 / 14:24:29 / http://nattstad.se/cecilies
Julia

Fina bilder! :) Vad fotar du med?

2010-07-23 / 13:28:27 / http://juliafredr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0