Adidas

2010-06-22 - 13:56:55
Jag är så himla lättad idag. Jag har gjort klart vårat stora projket där vi har redesignat en logga och sedan gjort om hela brandingen, från business card till en stor luftballong. Och idag lämnade jag in de två sista uppgifterna. Ni ska få se mina finals en annan gång. Nu behöver jag inte tänka på Adidas mer om jag inte vill, haha. Men nu ska jag sova, för jag tror jag ska upp och springa imorn bitti. Perfekt när jag kan springa och kika fotboll samtidigt!

Och vet ni, en sak till, imorgon ska vi på IKEA, inhandla lite saker till midsommar och kanske någon godis bit. OCH jag får inte glömma kaviar, mycket viktigt!

Godnatt!
xoxo
hej

1 Kommentarer

jos

ja vi får fira midsommar på speciellt vis i år :)

2010-06-22 / 23:36:15 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback