bra malin

2010-06-24 - 10:51:13
Idag gick det okej på computer graphics, vi börjde göra en person och jag valde att göra Jacob ur Twilight. Och jag lovar att ni ska få se reslutatet sen när det är helt klart, det kommer förhoppningsvis bli grymt! :) Efter skolan tog vi den snabba bussen hem och direkt kände jag att jag var på städ humör. Så nu har jag precis städat mitt rum + toalett och hela köket, känner mig duktig. Jag har till och med ordnat mina solglasögon, städat bland mina skolsaker och tvättatkläder! Nu ska jag göra lite middag, tror tusan det blir äggmackor med dill kaviar som jag köpte igår på ikea!



ps. jag älskar mitt nya objektiv! ds.

xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0