glad midsommar

2010-06-25 - 10:18:46

Glad midsommar på er allihopa!
Här har vi redan hunnit med att fira lite i en jättefin park med alla svenskar vi känner här nere. Gyllene tider spelades, jordbuggstårta, lax, jordgubbar och massa annat ätbart dukades upp på filtar. Det var jättemysigt och vädret var på våran sida, solen tittade fram lite då och då och inget regn!!

Nu är vi "hemma" på Genesis och gör oss fina. Jag Emmy och Sanna ska snart gå över till tjejerna där vi ska äta middag, ägghalvor, räkor, köttbullar, gubbröra, sill, potatis och lite annan svensk mat. Vi har även lite lekar, sånger och spel inplanerade. Det här är och kommer bli en midsommar utan Sverige men ändå toppen! Saknar er där hemma dock, men tiden går fort. 5 månader hemifrån idag, hjälp det går verkligen alldeles för fort ibland! Idag är äben en dag då jag tänker extra mycket på Tomas, midsommar var våran tid.. Lockne, lekar, vattenkrig, fabriken.. minnen.



Nu ska jag fixa det sista. Jag hoppas ni alla får en toppen midsommar utan regn!

xoxo

 

hej

1 Kommentarer

mamma

Ha en fortsatt fin midsommar du också Malin!

Vi saknar dig här hemma! Ska snart åka till Stocketitt och dansa kring stången och sen blir det grillning i Lockne. Många kramar från oss alla till dig <3 <3 <3 Ps. Hälsa Emmy också Ds.

2010-06-25 / 12:30:33 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback