kom igen nu

2010-06-22 - 23:34:38
Började dagen perfekt idag, jag och min kompis löpbandet framför argentinas match i fotbollsvm. Efter det skypade jag med mamma, marcus och brorsan och nu äter jag gröt och ska snart springa till bussen. Jag känner min redo för dagen lektioner, web deisgn och computer graphics 1! Efter skolan drar vi som sagt till IKEA :)

En lite uppmaning: Mamma ta med dig Marcus och mina prinsessor och kom hit, pappa ta med dig Åsa och kom hit, brorsan ta med dig Johanna och kom hit. Johanna ta med dig järngänget och kom hit, Jankan och Joanna, ta med varandra och kom hit, Tina ta med fotbollslaget och kom hit! Kom igen nu, jag saknar ju er!!

Måste rusa till bussen,
xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0