pluggsöndag

2010-06-27 - 08:32:59
Vaknade imorse, gick ner till Ymme. Vi gjorde gröt och kikade på två entourage avsnitt. Vi har verkligen blivit beroende (tack vare Nisse). Men det är jättekul att ha en serie att följa :) Sedan har vi pluggat, pluggat, ätit lunch, tittat på två till avsnitt och nu pluggar jag igen. Jag sitter och pillar på min illustration av Jacob Black och det går sakta men säkert framåt!

Snart ska jag ta ännu en paus i pluggandet för då ska jag och Emmy på bio. Vi ska se Shrek i 3D, ska bli jättekul och mysigt, en riktigt Emmy och Malin dag blir det. Sedan blir det hem, kanske plugga lite till om jag orkar och kl 12 börjar Tyskland-England, vilken match! Den kan jag ju inte missa. Tur att vi börjar 11 imorgon!

Nej nu måste jag tillbaka till Illustrator men här får ni ett smakprov av min Jacob, hehe..



xoxo
hej

1 Kommentarer

jos

wow vad duktig du är!!!! <3

2010-06-27 / 11:00:42 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback