Schooool

2010-06-24 - 02:58:33
Sitter i skolan, webdesign avklarad och nu väntar compter graphics i 5 timmar. SUCK! Men det är bara att bita ihop, idag ska vi nämligen börja på assessment 2, illustrera ett ansikte, jippi, eller inte.. Men nu ska jag försöka bli postitiv, jag klarar detta, det ska bli kul! Och imorgon är det ju faktiskt midsommar och jag har precis gjort iordning ett häfte med snapsvisor och annat kul :) Kommer bli toppen imorgon!
.
Imorse var det jag och min vän löpbandet som vanligt, vi trivs i varandras sällskap på morgonen framför fotbollsvm, det har blivit en fin tradition, haha.. Efter det skypade jag med brorsan i typ 45 minuter! Ännu en morgon som startar perfekt. Dom andra tycker jag är knäpp som går upp så tidigt men jag älskar det, tänk vad jag har hunnit med redan!
.
xoxo
hej

1 Kommentarer

Anonym

jag går också upp väldigt tidigt man hinner med mer då :)

2010-06-27 / 12:28:20 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback