vilken helg

2010-06-20 - 12:50:33
Ja vilken helg det har varit. Den riv startades med utgång i fredags. Vi tog bussen in till the Valley, stod i kö en timma för att få komma in på The Met men väl inne hade vi det oootroligt kul! Vi gillade att det var gratis i baren så Champagne, drinkar, öl, vin och det mesta flödade. Men så himla kul hade vi och vi kom inte hem förrän på morgonkvisten :) Mer förklaring behövs inte utan titta på bilderna nedan!

Lördags var lite mindre rolig till en början, men sen bjöds det på fotboll, fotboll och fotboll och det var ruskigt kul. Först åkte jag och Katarina iväg och kollade på grabbarnas match med Jack. Jag och Katta fick låna Jacks bil och det var ett äventyr i sig kan man säga. Vänstertrafik och manuell växlad bil är rikigt spännande. Katta satt bakom ratten och jag växlade och höll koll på vägar och bilar. Men fram kom vi och där bjöds det på en bra match. Igår kväll var vi ju även tvugna att supporta Austarlien som hade en viktig match, gick ju sådär men alltid kul med fotboll :)

Idag har jag Emmy och Sanna legat i en park, läst svenska skvallertidningar, pratade och njutit av solen. När vi kom hem försökte jag och Emmy att plugga lite men vi kände ganska snabbt att koncentrationen inte var på topp. Så vi gick till Coles istället och köpte massa frukt. Så först åt vi middag, våran favoriträtt för tillfället, räksallad och sen till efterrätt världens godaste fruktsallad! Nu ska jag bara chilla resten av kvällen, lägga mig tidigt och sedan vara redo för ännu en mördarvecka på skolan.



xoxo
hej

3 Kommentarer

Julia

Hehe, ja, nu vet du det. Även om uppdateringen inte är så tät... Ja, allt är bra med mig! Och du verkar inte ha det så dåligt du heller! ;)

2010-06-20 / 18:57:10 / http://juliafredr.blogg.se/
johanna björklund

tja! fan vad roligt du verkar ha! inte ett dugg avundsjuk ;) saknar dig här hemma i brunflo/laget :) kramar

2010-06-20 / 21:21:20 /
Monica (kusin)

Hahaha, hörru du, vet inte om jag skulle vilja möte er efter vägen, galenpannor!

Kram!

2010-06-21 / 06:41:55 / http://monicaivarsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback