Fullt ös, medvetslös

2010-03-24 - 11:36:06
Jag vet, jag har lite dålig uppdatering nu. Jag hinner och orkar liksom inte med att skriva, det händer så mycket hela tiden. Och när jag har lite tid över så känner jag inte för att skriva. Men jag ska uppdatera er lite. Skolan är verkligen i full gång nu, heldagar, assessments, assignments, meetings och allt hela tiden. Men det är härligt också, vi är inte van vid det bara. Men nu är det bara att gilla läget och göra sitt bästa. Vi har dock inte börjar sitta vid datorn än, längtar tills dom kurserna börjar!!

Imorgon kommer Emmys kompis Karin hit. Ska bli jätte kul, hon ska bo hos oss i en månad och vi har planerat jätte mycket som vi ska försöka hinna med. Sydney, Byron, Zoo, Brisbane m.m. Kommer bli en månad då det händer mycket hela tiden. Sånt gillar jag!

Igår hade jag en och Emmy en jätte mysig kväll. Vi satte oss på balkongen, tände ljus, lyssnade på musik, skar upp massa frukt och hällde upp ett glas vin. Där satt vi och njöt av livet och planerade kommande månaden. MYS!



Nu blir det film och mys.

xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0