School

2010-03-29 - 23:03:31
Nu ska vi iväg till skolan, 8-5 idag, jippi.. Hoppas att dagen går fort och att jag överlever första lektionen. Ska räkna antalet 'okay' hon säger idag också! Vi har fått höra att det kanske kommer någon storm hit till oss i helgen. Så vi måte kika upp det innan vi bokar bil och så.. Vi ska förresten hyra bil om jag inte har sagt det förut. Ska bli intressant :) vänstertrafik är ju lite annorlunda men det ska nog gå bra! Det är även en festival i Byron bay i helgen, tror jag hörde att Jack Johnson skulle dit så det vore ju skoj att få se honom!

Nu måste jag ner och äta frukost med Emmy och Carin!

Take Care
xoxo

ps. ja mamma, alla är såklart okej efter helgen. Vi tar hand om varandra :) ds.
hej

1 Kommentarer

Johanna

åh lyxost dig isåfall om du får se Jack.

<3

2010-03-30 / 01:29:15 / http://johannaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0