So tired

2010-03-31 - 10:32:35
En dag till i skolan avklarad. Den här dagen har varit så himla lång.. Började dagen med prov, tror det gick väldigt bra, hoppas på det iaf, det var inte så svårt! Men hjälp vad trött jag har varit idag. Trött, tröttare, Malin!! Men det löste jag med en power nap direkt när jag kom hem. Snart är maten klar också så då får jag lite mer energi och sedan blir det nog bara chill ikväll, kanske kika lite fotboll om jag orkar ta mig iväg :)

Igår gjorde jag och Emmy våran debut på bodypump här. Charlotte drog med oss på gymmet som ligger här precis bredvid. Det var extremt jobbigt men det var så skönt efteråt. Idag har träningsverken kommit smygandes mer och mer under hela dagen, jag vill inte ens tänka på hur det kommer kännas imorgon!

Det var allt jag hade på hjärtat idag.

xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0