Thursday

2010-03-18 - 00:47:36
Idag är sista dagen på det här blocket, sista assessment ska vara inlämnade idag. Sen är det helg och ladda för ett tuffare block på måndag. Jag är nästan helt klar med min childrens book cover, så jag ska bara in till skolan, scana in den och lämna in den, känns grymt skönt!

I helgen vet jag inte riktigt vad som händer. Mer än att det blir en betydligen lugnare helg än förra, haha! Emmy ska prov jobba på Limes hotel ikväll (det kommer gå toppen Emmy) så jag vet inte vad jag ska hitta på. Ska nog försöka få med mig Johan och Jack dit för att heja på henne lite, men först ska jag nog kika på deras fotbollsträning, ja jag vet, jag är galen i fotboll.. Men jag saknar det så mycket så jag får ta det jag får! Dom har även match på lördag och ni kan ju bara gissa vem som kommer sitta spikad där!

Klockan är nu mitt i natten i Sverige men jag ska dra iväg till skolan nu för här är klockan halv 10!



xoxo
hej

0 Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0